En vecka senare

En vecka till har passerat och jag har inget nytt att rapportera. Därför skriver jag nu till dig. Jag har tidigare sagt det och jag säger det igen: Zlatan är king. Han är inte med i nästa match på grund av avstängning - en avstängning han medvetet ordnade. Anledningen till detta är för att han skulle kunna inviga sin alldeless egna fotbollsplan som är byggd på nermalda gamla fotbollsskor. Min fråga är: Följer tåbiran med eller försvinner den i nermalningsprocessen?

Annars har det spelats två matcher i veckan. Den ena var dålig och den andra var mindre dålig och lite bra. 2-2, 6-1. Vi ligger nu tvåa i serien efter tre spelade matcher - 14 mål mindre gjorda än ledarna.

Men är det någon av er damer som använt denna nya super-bh det talas så mycket om? Den verkar vara rätt läcker. Den sägs stimulera brösten att bli fastare, hänga mindre och det uppstår ett konstant tutt-stånd. Dessutom sägs det att brösten får mindre benägenhet att kallas tax-öron. Om du inte hört talats om den än är det för att jag inte uppfunnit den än. Glömde jag säga att den öppnas genom att klappa två gånger bakom tjejens rygg - fummelfritt. Succé!

Sen måste jag väl påpeka att min nya karriär som lärare rullar på bra. Efter noga analyserande av veckans lektioner misstänker jag att vissa av de stackars okunniga (jag talar nu inte om lärarna) faktiskt har lärt sig något. Sen att de ska minnas vad jag lärt de och utveckla dessa kunskaper för att bli fullfjädrade sammhällsmedborgare är något jag inte ens vågar hoppas på.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kim Fransman

Hehe.. den bh:n kan jag investera i, catha går säkert med på att vara testperson..

2007-10-13 @ 10:57:49
URL: http://www.kimfransman.se
Postat av: ems

Då får du fasiken se till att den har en snygg design! :)

2007-10-13 @ 15:20:51
Postat av: Petra

Finn ett fel:

"(...) kunna inviga sin alldeless egna fotbollsplan (...)"

2008-07-14 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0