Zlatan, Zlatan, Zlatan

Killen är kung!

Mycket mer finns inte att säga där. Halva matchen är spelad i champions league mot PSV och hittils har killen hängt två (återigen ett mål genom straff). Han har även börjat se vass ut i landslaget. Det kanske blir något utav den där Zlatan i alla fall.

Sedan har vi en solklar böter på Sheriffen (Andreas). "Jag har vackert lockigt hår! ;)" är solklart en tia. Jag blev idag tilldelad ytterligare en böter i hockeyomklädningsrummet. Jag hade beställt ett gäng tröjor från en internetsajt och de hade äntligen anlänt med posten. Tyvärr gjorde jag tabben att öppna paketet i omklädningsrummet - och självklart var en av tröjorna tokrosa med en gullig björn på. Jag kommer inte överklaga.

Imorgon börjar jag mitt nya arbete som lärare på gymnasiet. Det ska bli högst intressant att bli lärare igen. Ta en kaffe, en vaniljmunk och säga åt små stackars elever vad de ska och inte ska göra. Jag återkommer mot slutet av veckan för att säga hur det gått. Det kan vilket som inte gå dåligt. Det är ju trots allt jag som bestämmer vad som är rätt och fel. Om de inte gillar de kan jag sätta ett underkänt direkt. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag älskar Andreas, men hans bögbot var han verkligen förtjänt av : )
Lycka till på jobbet idag!!!

2007-10-03 @ 07:59:18
URL: http://femtrapporupp.blogspot.com
Postat av: Lina

rosa tröja med björnar?! Låter som en perfekt julklapp till mig :)

2007-10-04 @ 21:16:10
Postat av: Andreas

Jag finns därför är jag! :)
Jag hoppas du är snäll mot bror om du fick honom i din grupp... Och med snäll menar jag - ge honom MVG :)
Ta för dig på matchen idag, och visa vem som är näst snabbast på isen, efter en viss Sheriff

2007-10-05 @ 07:53:03
Postat av: Thea

Får ni bögböter??

Jag hatar hockey.. Bejaka er kvinliga sida för fan!

2008-08-05 @ 19:35:23
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0