Bye, bye PC - Hello, Mac!

Jag vill informera er alla läsare om att jag nu officiellt gått från PC och använder nu en iMac för det dagliga kontorsarbetet.

Fördel: Alla kan se coola ut då de sitter vid en iMac
Nackdel: Jag måste stå ut med kollegornas avundsjuka
Fördel: Kollegorna blir avundsjuka

Tiden utan dator har varit gräslig. Jag har blivit så rastlös om kvällarna att jag lärt mig baka scones och jag har tillagat diverse goda efterrätter.

Enkelt recept på scones:
8dl mjöl
4tsk bakpulver
1tsk salt
6dl mjölk eller fil
100g smör

Hur enkelt som helst, hur gott som helst. Tips på hur de ska avnjutas på bästa sätt uppskattas!

Jag kan även passa på att informera om att jag nu sagt upp lägenheten jag bor i, men ny adress saknas. Säg till om du är på jakt efter en scones-bakande sambo som mer än gärna avnjuter ett par glas rött i skymningen.

Bolle

Kommentarer
Postat av: Petra

Försöker igen;

Har jag hamnat på Fredrik Bohlins blogg eller är det någons mormor som försöker sig på livet som bloggarinna?

2008-06-11 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0